3/07/2012

Updates... updates... updates...

Sudah lama saya tak datang ke kelas ini untuk mengajar pelajar semua tentang apa yang kamu perlu tahu. Sebenarnya saya sibuk menjalani kehidupan sebenar untuk mencari sedikit rezeki bagi menyara keluarga saya. Kerjaya sebagai guru di alam siber ini tidak begitu memberangsangkan, hanya mampu meningkatkan bil penyelenggaraan rumah saya. Itulah pengorbanan guru kepada pelajar-pelajarnya, bagai membakar diri seperti mentol yang menelan belanja elektrik yang banyak.

Pembelajaran di Twitter semakin menarik dengan pertambahan "Followers" yang berkongsi lebih banyak idea dengan kita semua. Saya cuba sedaya upaya untuk #Followback supaya dapat berinteraksi dengan lebih banyak orang lagi. Jika anda ingin saya memantau prestasi bahasa anda dengan sambil lewa, hantarkanlah  @Mentions kepada saya!

English-Malay akan mempergiatkan penglibatan dalam aktiviti kemasyarakatan yang melibatkan komuniti kita di TwitterJaya dan saya berharap English-Malay akan dapat menyumbang lebih banyak lagi kepada pelajar-pelajar sekalian.

Until next time - Sehingga berjumpa lagi!

Rajin-rajinlah datang ke kelas!!!

No comments: